من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

اونور هم زیباست !

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۳۹ ب.ظ

دیشب دخترم و همسرم خواب بودن و من هی حس میکردم که بدون دخترم نمیتونم زندگی کنم . بعد رفتم تو فکر مردن و اون دنیا و ابدیت و ...  . گوشی رو برداشتم و سرچ کردم که :

آیا در آخرت دخترم را پیدا میکنم ؟

همینجوری یک ساعتی عبارات مختلف رو سرچ کردم و خوندم . اولین نکته این بود که خوندن آیات و روایات در مورد دوزخ ، آخرت و روز حساب و قیامت خودش قلب رو متحول میکنه و اشک ِ آدم رو در میآره .

دومین نکته این بود که بله ، من اگه خوب زندگی کنم اون دنیا دخترم رو میبینم و باهاش زندگی میکنم

خیلی خوشحال شدم ولی بازم غم و غصه اومدم سراغم ، حس یه مسافری رو داشتم که پای پیاده میخواد بره دور دنیا رو بزنه، کلی وقت تو راهه . ولی بازم به روایاتی رسیدم که زمان انتظار حساب رسی برزخ برای کسایی که عین آدم زندگی کردم بسیار کوتاهه زودگذره .

کلا مفهوم ِ زمان متفاوته در این دنیا و اون دنیا ...


البته به اینکه بدون همسرم نمی تونم زندگی کنم که 5 ساله فکر میکنم ! نگین این چه آدمیه به فکر همسرش نیست .


پ ن :

شاید شما از گرسنگی یا در جنگ یک بار بمیرید .

ولی فکر کردن به گرانی و قحطی ، فکر کردن به اینکه واییی دوباره دلار گرون شد هر روز شما را میکشد !


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۰
علی علوی

نظرات  (۳)

می‌خواستم در مورد همسرتون بپرسم که خودتون زودتر رفع شبهه کردین!

پاسخ:
اره اونکه واقعا نیمه ی وجوده منه.
۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۲ آشنای بی نشان
چه عکس پر مفهومی
پاسخ:
از بند ناف مادر تغذیه میکنن و تو رحم مادر زندگی میکنن 
ولی باز هم به وجودش شک دارند ! 

۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۵۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

آخ اخ

فقط اون پی نوشت آخری...
پاسخ:
والله بخدا:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی