من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

مهمه ؟؟؟

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۱۴ ب.ظ

صدای اذان ضربان قلبم رو تنظیم میکنه مخصوصا اذان انتظار روح الله کاظم زاده .

رستوران ما تقریبا یه جای لوکس ولی خودمونیه ! ظهر یا غروب هر کدوم اگه یادم نره و پای رایانه باشم حتما اذون رو میزارم داخل سالن پخش شه حالا هر تیپ مشتری میخواد داخل مغازه باشه .

بعضی وقتا شیطون میاد تو جلدم که حالا اینا با این قیافه هاشون اذون میزاری بدشون میاد ، یا مثلا اینا قیافه هاشون به مذهبی ها میخوره اذون بزار خوششون بیاد ! ولی مگه آدم باید کاراشون برای اینکه کسی خوشش بیاد یا بدش بیاد انجام بده ؟ خیلی وقته تمرین میکنم که وقتی کاری درسته به این فکر نکنم که کی بدش میاد ( ممکنه توهین بشنوم ) یا کی خوشش میاد ( ممکنه تعریف کنن و مغرور شم و ریا قاطی کار بشه ) .

پ ن :

میگن بازار خرابه ، ما فقط با صداقت و جنس مرغوب و قیمت مناسب تو همین بازار هم فروش خوبی داریم هم مشهور شدیم . تو همین ماه آینده فاز جدیدی رو کلید میزنم و یه فلافلی سلف سرویس تو مغازه کناریه رستوران راه اندازی میکنم .

از این مدل مشتری ها زیاد داریم ، دیروز یه خونواده تهرانی اینجا بودم دیزی و چلو کباب خوردن . وقتی اومد حساب کنه گفت یزد ، کاشان ، سه روز قشم و... هر جا هر چی خوردیم آشغال بود اینجا عجیب خوشمزه بود . گفتم والله اینجا رستوران نیست ، شما مهمان خونه ی ما هستید با مرغوبترین گوشت و برنج و ... دست پخت خانگی

به زودی یه پست میزنم با این عنوان : چطور کاسبی کنیم یا چطور پولدار شدم !

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۶
علی علوی

نظرات  (۳)

سلام و آرزوی حلاوت ایام تحولی عمیق در نفس و جان 
معروف است که "الکاسب حبیب الله" شما هم که با این وصف فوق که کردید حتما"هستید .... کثرالله امثالکم
پ ن: 
*هر کاری که می خواستی انجام دهی اول نیتش را مشخص بکن اگر به خاطر رضای خداست انجام بده وگرنه از انجام بگذر. 
*هر کاری می کنی برای رضای خدا بکن که گوارا می شود. 
 از وصایای شهیدمحمدایروَش  
پاسخ:
سلام ، تا کاسب نشدم نفهمیدم ولی الان یقین دارم کاسبی که هوای مردم رو داره حبیب الله هست .
ممنون از گریزی که به وصیت شهید بزرگوار زدید .
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۱۱ آشنای بی نشان
پس پولدارید:)
پاسخ:
نه هنوز ولی تو مسیرشم !
برای کسی که هر چی داره رو خودش بدست آورده و تا 4 سال پیش یه موتور کل دارایش بوده ، آره !

۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۱۳ شنگول العلما
کار که برای خدا باشه برکت می آد 
پول کم برکت دار کم نمی آد 
ولی پول زیاد بی برکت کم می آد. 
پاسخ:
واقعا مفهوم برکت داره کم کم فراموش میشه و مال رو به مقدار میسنجن !

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی