من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

این پست حاوی یک فایل مهم است !

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ق.ظ

میخوام یه حال خوب رو با شما به اشتراک بزارم ! 

ولی اول باید از خودم بپرسم که آیا میشه این حال خوب رو به اشتراک گذاشت ؟

شما رو دعوت میکنم که این مداحی رو با توجه به ریتم و متن بارها با صدای بلند گوش کنید . 

ترجیحا یا توی ماشین یا با هدفون ! 


دانلود مداحی از اینجا 


پ ن :

حتی اگه اهل مداحی نیستید هم این حال خوب رو از دست ندید 

روی فلش ماشین من فقط مداحی و مولودیه ، هر بار به مداحی شماره 195 میرسم باید بلند بلند باهاش بخونم  و وقتی میگه : رحمت به این روضه های شهید پرورت ....  اشکم در بیاد . 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۷
علی علوی

نظرات  (۴)

مداحی خیلی قشنگی بود  
مداحی جلوی آینه خودم و میبینم خیلی تغییر کردم هم عالیه مخصوصا اون قسمتش که میگه حواست هست به موهای سفید سرم حواست هست چقد امسال از گذشته شکسته ترم 
پاسخ:
سلام .
بله اون مداحی از حمید علیمی یکی از بهترین مداحی هایی بود ک تو زندگیم شنیدم.
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۳ محمد رضا زارعی
زیبا بود 

ممنون 
پیرو کامنت فوق از دوستمون: منم الان که می بینم حوصله ام خیلی نسبت به سال گذشته ضعیف تر شده، اعصابم ضعیف تر شده ... اگر اینها نشانه کهولت نیست پس نشونه چیه؟
پاسخ:
سلام نشونه ی اینه که شما نیاز به یه تغییر تو‌زندگی داری. مثلا اگه ازدواج نکردی ، ازدواج کن. نشونه ی پیری نیست! اینقدر پیر با روحیه هست
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۲ دخترک مژده
سلام
باعرض شرمندگی.شمابرای وبلاگ من نظری گذاشتید؟
پاسخ:
سلام، سبک جدید تبلیغ وبلاگه؟ اگه نظر گذاشته باشم که اسم و‌رسمم معلومه.
۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۷ دخترک مژده
نه واقعا!!
منظوربد یا خوبی نداشتم!
آخه یه آقایی بنام علی توی وبلاگ من نظرات منتقدانه شدیدی مینویسند و من هیچکس رو غیر شما به این نام توی وبلاگنویسی نمیشناختم.
بازم شرمنده از مزاحمت
پاسخ:
نه من نبودم و نوشته های وبلاگ شما هم که با عقاید من جوره .
خواهش میکنم .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی