من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

هر چی انتظارش خوشه !

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ
شاگردی داریم دیپلم ردیه ، دلم میخواد یه مستند بسازم از ضرب المثل گفتن و شعر خوندنش .
الان میگه : آب در کوزه و تشنه لبان دنبال آب میگردیم .
همین ممد آقو اون روز میگه تو فانتزی هم داری؟ میگم فانتزی منظورت چیه ؟
میگه مثل همینا که میگن یکی از فانتزی هام اینه که ...
میگم : نه !! ولی چند ثانیه فکر میکنم میبینم منم فانتزی های خودمو دارم مثلا :
وضعم خوب باشه 50 تا خونه بخرم یا بسازم یا اجاره کنم بدم زوج هایی که تازه زندگیشون رو شروع کردن تا دو سال رایگان بشینن . البته شرط داره ها ، باید ازدواجشون ساده باشه ، مهریه کم باشه .
یا اینکه روزی که بن جلاد سعودی رو گردن میزنن زنده باشم
روزی که عربستان سعودی به دست مجاهدان شیعه شخم زده میشه رو ببینم .
روزی که نظام سرمایه داری عنریکا سقوط کنه و خود مردم عنریکا کاخ سفید رو بکنن توالت عمومی .
...
و البته مهمترینش ...
روزی که بر کعبه تکیه میدهی و میگویی :
ألا یا أهل العالم أنا الإمام القائم .

انشالله بسیار نزدیک است .

مردمانی در سالیان دور ، سالها با نشانه هایی که از پیامبران قبلی شنیده بودند منتظر آخرین پیامبر بودند تا اینکه حضرت محمد (ص) آمد و انتظار پایان یافت .
مردمانی هستیم که سالها منتظر آخرین امام و منجی بشریت هستیم ، این انتظار هم پایان خواهد یافت و روسیاهی آن به زغال میماند .

پ ن :
دلم فقط یک فنجان ظهور داغ میخواهد و بس ..
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۱
علی علوی

نظرات  (۳)

۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۷ فرشته ی روی زمین
انشاءالله به زودی ...
پاسخ:
به امید خدا
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۵۹ دچارِ فیش‌نگار
 چه فانتزیای شایسته ی لایکی :)عخی
پاسخ:
پ ب هدفم رسیدم، لایک خورش بالاس :)
انشالله 
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی