من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

پست بانک !

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ق.ظ

دو تا دستگاه کارتخوان تو مغازه دارم . یکیش از بانک ملی ِ که ماهی 5.100.000 قسط روشه ولی اتوماتیک برداشت نمیکنه و خودم وارد سیستم بام میشم و قسطا رو میدم .

یکیش پست بانکه که ماهی 1.850.000 قسط روشه و به صورت اتوماتیک 12 هر ماه مبلغ قسط رو از حسابم کم میکنه . الان دو ماهی که فست فودی رو داشتم راه مینداختم دستم خالی شده از قسطا یه کمی عقب افتادم . ببین به چه روزی افتاده پست بانک :

خلاصه که افتاده به گدایی :)

یه کارمند نشوندن پای سیستم فقط منتظره من مثلا 10 هزار تومن کارت بکشم برداره !


ولی جدا من خیلی خوش حسابما نمیزارم آب تو دل ضامنا تکون بخوره حالا این دو ماه که دور راه اندازی فست فود بودم یه کمی ریختم به هم .


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۱
علی علوی

نظرات  (۴)

۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۹ معلمی از جنس اینده
انشا الله که جیبتون پر از پول باشه.
پاسخ:
انشالله از پولی که در میارم بتونم به داد قوم و خویش و مردم برسم .
۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۷ پرتو کیانی
به سلامتی:)
پاسخ:
سلامت باشید .
۲۲ تیر ۹۸ ، ۰۸:۳۴ میرزا مهدی
:))) یعنی هرچی ازت میگیرن خرج پیامک نوشتن به تو و حقوق اون کارمنده میکنن:)))
خداااااااا 



سلام
پاسخ:
حالا میدونم اتوماته ها ! همینطوری گفتم کارمند که بخندیم دور همی ! 
:)
۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۰ سوته دلان
باز خوبه به همین قناعت می‌کنه و آبرو نمی‌بره!
بعضی بانکا که مهلت نمیدن! یه روز کم و زیاد بشه یا دیر بشه سریع زنگ میزنن به ضامن!

ان‌شاءالله که سرمایه‌تون هم افزون بشه هم پر برکت...

پاسخ:
نه نمیزارم به اونجا برسه .
ممنون .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی