من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

دوباره بابا شدم !

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

خب ! پسرم هم به دنیا اومد الحمدالله بدون دردسر.

اسم شیرینی نیارید که ناراحت میشما

شماره کارت بدم کمک هزینه پوشک واریز کنین ؟ :))

پسرم اسمش علی ِ .


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۶
علی علوی

نظرات  (۱۰)

پدر شدن مجددتون مبااااارک :)
شیرینیییییییی *. *
پاسخ:
سلامت باشید ، شماره کارت بدم؟
۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۰ دچارِ فیش‌نگار
قدم نو رسیده مبارک
چند سالته عمو؟ چرا علی رو مثل دخترای دهه هشتادی نوشتی حالا؟ :)
پاسخ:
تبریک خشک و خاالی بدرد من نمیخوره.هزینه ۴ماه پوشک رو تقبل کن.
۲۹ سالمه، بعدشم مگه دخترای دهه هشتادی چشونه ؟؟؟ کمپین تشکیل بدن لهت کنن؟؟
هه مبارک باشه! 
پاسخ:
سلامت باشی برادر ، انشالله روزی خودت
۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۲ 😂مهسا😂 اا
مبارک باشه :)))) 
پاسخ:
سلامت باشید
قدم نورسیده مبارک
ان‌شاءالله سبب خیر و برکت باشه براتون و عاقبت بخیری خودش...

ضحی خانوم در چه حالن؟

پاسخ:
ممنونم 
دختر ارشدمون خیلی ریلکس و خوشحاله. اصلا خیلی بزرگمنشانه رفتار میکنه و‌کلی ذوق کرده.
هی میره و‌میاد میگه: نینی توتولو (کوچولو) علی توتولو
 
سلام ... خوشحالیتان مستدام ... مبارک باشد.
پاسخ:
سلام، ممنون از لطف شما. 
عزییییزمممممممم...خدا نگهش داره ان شاءالله...
ان شاءالله که همیشه براتون مایه افتخار باشه...:)

پاسخ:
سلام . ممنونم ، انشالله.
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۰۵:۴۳ دچارِ فیش‌نگار
پوشک که ارزون شده الکی شانتاژ نکن :)

پاسخ:
خو بازم خوش به حال تو شد ! پول پوشک ارزون رو بده :)
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۴۴ دچارِ فیش‌نگار
؛:!)))) اوکی
شماره کارت بده
پاسخ:
کم آوردم!!!
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۹ مردی بنام شقایق ...
سلام


آقا اومدم تبریک بگم دیدم هر کی رد شده زخمیش کردی دیگه من ترسیدم :)))

آقا رحم کن

من خودم دو سری پوشک هر ماه باید بخرم یه سری برا دومی یه سری برا سومی

خلاصه ما خودمون زخم خورده ایم داداش

+
ولی اگه از آقا مرتضی دچار تونستی بگیری بگو مام خراب شیم سرش...

++
جدای از شوخی خیلی مبارکه
ان شاالله قدمش سراسر خیر و برکت
زیر سایه امام زمان و در کنار خونوادش
پاسخ:
سلام . دیییگه تا اینا باشن با یه تازه پدر زخم خورده شوخی مالی نکنن :)
ممنون و همچنین برای سه فرزند شما آرزوی عاقبت به خیری دارم...
پول پوشک و‌این حرفا هم شوخی میکنم باباشونم وظیفمه خدا هم میرسونه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی