من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

چندمین قاسم نوشت ... !

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۵۸ ب.ظ

بعد از شهادت قاسم خان سلیمانی من احساساتم به هم ریخته و واقعا حس میکنم تعلقی به این دنیا ندارم . تو یه گروه واتس اپ خانوادگی عضو بودم و دو تا از پسر عمه هامو که از قضا تموم زندگیشون رو با پول مفت گذروندن بلاک کردم ، شماره هاشونو پاک کردم و به همسرم گفتم و تو وصیت نامه ام هم مینویسم : این دوتا به اضافه دو تا از عمه هام بمیرن من سر قبرشون نمیرم ، منم بمیرم راضی نیستم تو مراسم من باشن . دیگه حاضر نیستم جایی که این داعشی ها هستن برم ( کسی که دشمن قاسم سلیمانی باشه ، پس داعشی ها رو دوست داره ) . شاید بگید افراط میکنم ، من خیلی این حروم خورا رو تحمل کردم ولی دیگه این واقعا واقعا خط قرمزه منه . اگه تو روم بهم فحش ناموسی میدادن شاید میبخشیدم ولی اینو نمیتونم ...

پس : هر آزاد مرد ِ وطن پرستی برادرِ منه .

 

پ ن :

الان جا داره یه چیزی رو بگم ...

1500 گربه در ایران کشته شد !!!!

این خبر و بشنوید نمیگید فیلم 10 تاشو نشون بده ؟

1500 شاخه گل به دست حکومت چیده شد!!!

خب مدرک 10 تاشو بده ببینم .

 

تو عصری که هر ننه قمری دو تا گوشی داره و منتظره هر اتفاقیه که فیلم بگیره چطور میتونید ادعا کنید 1500 نفر کشته شدن ؟؟؟؟

این 1500 تا 200 تاش اسم و فامیل نداشتن ؟؟؟ از زیر بته در اومده بودن ؟؟؟

اول که هر الاغی میفهمه این دروغه بزرگیه و اگر 170 نفر تو این وحشی بازی و آشوبی که راه انداخته باشن کشته شده باشن عجیب نیست که تازه اونم نمیشه همشو انداخت گردن حکومت .

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۷
علی علوی

نظرات  (۱)

چرا ادامه نمیدی؟

پاسخ:
درگیر زندگی و روزمرگی ...
امروز بعد کلی وقت وبلاگ رو باز کردم ک بنویسم دیشب چ خوابی دیدم .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی