من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

بورس بازا ببینید !

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸ ب.ظ

درسته دیر به دیر میام ولی به جاش تو توییتر دهن مهن سرویس میکنم ! 

الان 135 روز از اعتراضات آمریکا میگذره و دیشب با هشتگ های زیادی دوباره شروع کرده بودند به اعتراضات شدید و تو 36 شهر هم اعتراضات آمریکایی ها شدت گرفته بود . خلاصه ما دیشب یه ناپرهیزی کردیم با هشتگ AmerKKKa#  یه توییت زدیم به این معنی که : راه حل اینه که خودتون زودتر ترامپ رو بکشید قبل از اینکه ما اینکار را بکنیم . طرفدارای سفید ترامپ گزارش کردند فعلا توییتر محدودم کرده گفتم یه سر بیام اینجا . 

اوضاع آمریکا بخدا خیلی خراب تر از اونیه که تصور میکنیم کافیه از این دنیای فانتزی که برامون ساختن فاصله بگیرید و از نزدیک توییتر رو رصد کنید و باهاشون صحبت کنید . از نظر من با یه جنگ تمام عیار داخلی مسلحانه چند قدم فاصله دارند !

همه اسلحه دپو کردند! حق دارند اگر شهروند آمریکا بودم در این برهه از زمان حداقل یه اتاق مهمات با 4 تا سلاح اتوماتیک و یه زیرزمین مخفی تو خونه ام داشتم . 

اتفاقات بزرگ برای مردم عادی یهویی میفته ، مثل سقوط شوروی و امروز تجزیه آمریکا و جنگهایی با بیش از 5 میلیون کشته در خاک خود آمریکا که وقتی شد بیاید این مطلب رو جاهای دیگه هم کپی کنید . 

از زندگی هم بگم خلاصه که 

میگذره و شکر خدا همه چی خوبه پی نوشت روب خونید : 

 

پ ن : 

سال 87 پسر خانم پرتو عضو شورای شهر ما پول ما و 120 شاکی دیگه رو خورد که مثلا خونه تحویل بده بعد از 12 سال دوندگی و دادگاه یه زمین  ازش گرفتن فروختن نفری 13 میلیون بهمون بدن . 

جالبه 

8 میلیون 12 سال پیش ببینید معنی سرمایه گزاری به زبون ساده : 

سکه 200 هزار تومن بود یعنی اگر سکه خریده بودیم 60 برابر شده بود نزدیک 500 میلیون

سهام #شخارک هر سهم 3 تا تک تومنی بوده و امروز 6000 تومنه یعنی 2000 برابر

 

 

یعنی نگران بورس نباشید .

اگر همان پول را سهام شخارک به طور مثال خریده بودیم الان 16میلیارد تومن پول داشتیییییییییییییییییییییییییییییییم!!! 

 

بورس قطعا در بلند مدت شمارا پولدار میکند  

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۳
علی علوی

نظرات  (۴)

سرمایه گذاری ...!

پاسخ:
بله درسته !
۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۷:۵۷ سعید حیاتی

نظر من اینه که سرمایه گذاری توی این چیزا که باعث رونق تولید نمیشن کار اشتباهیه

مثل خونه و زمین و طلا و دلار و سهام !!!

 

 

راستی اکانت توئیترتون رو به ما هم بدید خو

پاسخ:
سلام آقای حیاتی .
ببینید شما نمیتوانید هر چه از هرجا در میارید توی تولید بزارید .... 
باید حداقل قسمتی از درآمد حاصل از کسب و کارتون رو در بازارهای مالی نگه دارید وگرنه ورشکسته می‌شید ...
شما تو توییتر سعید خان هستید ؟
Saeed_tow
حدسم اینه !
۲۵ مهر ۹۹ ، ۱۲:۴۹ سعید حیاتی

نه والا :/

من saeed96580 و یک هستم :)

آخرشو میگم

شما چی بودین تو توئیتر  ؟

:)

پاسخ:
این سعید ک من حدس زدم شمایی شبیه شماست آواتارش .
من wewillsoon2

۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۹:۳۸ سعید حیاتی

اوکی

اللهم اخرج لنا من اللیمیت :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی