من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

نامه ای برای ... !

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۴۸ ق.ظ

در مورد چالش نامه  !

هر چی تو ذهنم بالا و پایین میکنم اصلا جز به یه نفر ، به هیچکس دوست ندارم این نامه رو بنویسم ... 

 

سلام عزیز ِ دل نازک من ... 

اولین بار که عاشقت شدم سال ها پیش بود ، شما هنوز به این شکل پیر نشده بودی . 

یه کلیپ بود تو مراسم ختم سردار کاظمی که همینطوری مثل همیشه ساده و دوست داشتنی نشسته بودی یهو بغضت شکست و قالیباف رو بغل کردی و کلی گریه کردی . تو اون سن من هنوز جبهه فکریم معلوم نبود ولی وقتی دیدم شما اینقدر زیبایی و اینقدر بی تابی و اینقدر نوری و اینقدر قلب مهربونی داری دلم رفت. پس شما و نورِ وجودت از اولین کسایی بودی که مسیر زندگی منو تغییر داده . فامیل و دوستان و اقوام ، من تقریبا خلاف موج ِ اونها شنا میکنم. 

قبل علنی شدن فعالیت های سپاه قدس به این شکل همیشه میگفتم این سردار سلیمانی ِ چه آدم مقتدر و بزرگیه و بعد از علنی شدن فعالیت های شما فهمیدم که نبود شما میتونست تمام معادلات دنیا رو تغییر بده .

با اجازه قاسم جان ِ عزیزم ، من شما را بیشتر از خودم ، بیشتر از فرزندانم ، بیشتر از خانواده ام دوست دارم . 

و اما من مرگ را پلی به آخرت میبینم پس از مرگ انسان ها زیاد بی تابی نمیکنم ولی شهادت شما قسمتی از قلب ِ مرا آتش زده ، آتشی که خاموش نمیشود !

من در روز شهادت شما گیچ ترین انسان دنیا بودم . نمیدانم چرا داغ ِ شما قدیمی نمیشود . 

گفتم بعد شهادتتان خواب دیدم ...

خلاصه اش این بود که شما با چهره ی جوانتری بودید و من گفتم شما قطعا از یاران امام عصر (عج) هستید و شما و کسایی که ایستاده بودن چند بار گفتید انشالله

کار ِ من از بحث کردن با مردم گذشته من عاشق شما شدم ... نه عاشق شما ، عاشق مکتب شما . 

مکتب شجاعت ، مکتب ِ پیروزی حق بر باطل ، مکتب سادگی و صداقت ، مکتب ِ عشق به مردم بدون ریا و... 

کار ِ من از دلیل و استدلال گذشته ، من عاشق شما شده ام . میگویند خواب دیدی !

میگویم خواب دیدم از واقعیت واقعی تر . میگویند شفاعت و دعا الکیه ! باشه الکی شما مارو دعا کن شاید الکی الکی عاقبت به خیر شدیم . 

به وصیت شما مو به مو عمل میکنم ... 

برادر ِ عزیز ِ من ، پدر ِ مهربان امت ، زیبارو ترین مرد ِ تاریخ دوستت دارم

امیدوارم تا روزی که جان در بدن دارم شما به همراه امام عزیزم ، حضرت مهدی (عج) برگردی تا لذت سربازی در سپاه شما را بچشم . 

شما زنده ای ، میدانم حتی اکنون که این نامه را مینویسم پهلوی ِ منی ... دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم . 

به امید دیدار . 

 

پ ن :

مربوط به چالش ِ این وبلاگ

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی