من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

تک بیت من تقدیم به تو!

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳ ق.ظ

من در این شهر به یک مرد گره خورد دلم 

قول دادم که اگر رفت از این شهر برم 

 

 

این بیت رو بداهه گفتم و شده ورد زبونم . تقدیم به سرباز قاسم سلیمانی ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۱
علی علوی

نظرات  (۳)

۳۱ تیر ۹۹ ، ۰۹:۲۱ میرزا مهدی

سلام  علی آقا عجب بیتی سرودید

پاسخ:
میرزا سلام . من اسمم ابوالفضل ِ و اسم پسرم علی ... 

بیت هایی که دلی گفتم تا حالا همش عجیب غریب در اومدن . 

این شعر رو یه روزی کامل میکنم ... 

قاسم سلیمانی را دوست دارم ...
۳۱ تیر ۹۹ ، ۲۱:۲۴ میرزا مهدی

آقا ابوالفضل عزیز.

من به فدای صاحب این اسم.

خدا علی آقا هم حفظ کنه.

میدونم دیگه کم کم داره لوُس میشه این واژه آلزایمر و فراموش. از بس همه دارن به هم میگن دیگه بی مزه شده ولی به همین دلیل اگر قبلا میدونستم اسمتون رو، پوزش میخوام که یادم رفته :|

پاسخ:
حاج مهدی من خودم شدیدا حافظه ام مشکل داره . هیچ ایرادی وارد نیست همین که محبت کردی بعد 5 ماه که نبودم اومدی نظر گذاشتی ممنونت هستم. 

دممممت گرم .... 

روحش شاد 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی