من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

99 ، تا صد شدن چیزی نمونده !

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸ ق.ظ

این 15 روزی که خونه هستم یه چیزایی رو بهتر فهمیدم ! 

مهمترینش اینه که همسر من با این دوتا وروجک واقعا چیکار میکنه تنهایی ؟؟؟ دختر 2 سال 6 ماهه ی من عین یه استاد ادبیات حرف میزنه و همه چی حالیشه جوری که هر جا میریم یه کم ملت جا میخورن هی با بچه های خودشون مقایسه میکنن ولی اصلا عجیب و غریب اذیت میکنه و جدیدا هم لجبازی میکنه . 

پسر ِ 8 ماهه ی من مامان و بابا میگه ، 4 تا دندون داره دوتا دیگه هم داره در میاره ، تقریبا دستشو میگیره به درو دیوار که راه بره ولی یک ثانیه یه جا واینمیسه همش داره از در و دیوار راست میشه یه چیزی رو میخوره . 

اصلا نمیدونم چطور باید توصیف کنم چه اوضاعیه فقط باید هزار بار در روز برید دست مادراتون رو ببوسید . ما باباها هیچ کاری نمیکنیم بخدا حق مادر 10 برابر باباهاست . 

شب عید دقیقا خانمم گفت بیا دور موهای علی رو بزن که خوشگل بشه منم ....

 

ماشین برداشتم به روش خودم دور موهاشو کوتاه تر کردم . 

بعدش هم موهای خودمو تقریبا همین مدل کوتاه کردم و بعدش هم به خانمم گفتم بیا موهای تورو هم مدل زنانه کوتاه کنم . هر سه تاش با هم 20 دقیقه نشد و جدا همه مخصوصا از اصلاح موهای خانمم کف کردن ! البته من همینطوری خود جوش همیشه با یه ماشین اصلاح فقط سر همخدمتی ها و هم خوابگاهی ها رو کوتاه میکردم . خلاصه شیرین و خوب بود . 

یاد یه خاطره ای افتادم بدون اغراق میگم ... این مدل ماشین !

بابای من یه ماشین اصلاح 808 ژاپنی داشت که من از آرایشگرها شنیدم باهاش پشم گوسفند میچیدند. هر بار من و برادرم رو صدا میزد که موهامون رو بتراشه با اشک و گریه و التماس مینداختمون تو حموم جوری از سر و کله ی ما خون میاومد و میسوخت که ...  بعد ماشینه دندون میگرفت هی موها رو میکشید و هی زخم میکرد تا اشکمون در میاومد مکافات اصلی شروع میشد . بابا : چطوووووووونه ؟ گریههههه نکن .... 

والله کابوس بچگیه من بود .

بگم که همین ماشین رو بردم سربازی از بس بابام گفت خراب نشه خراب نشه ژاپنیه با اولین حقوقم یه موزر گرفتم که خدا رو شکر بهترم کار میکرد ! 

پ ن : 

کرونا اینقدر درس در مقیاس جهانی داره به من میده که باید صداش بزنم استاد کرونا ... 

اینم عکس وروجک های من 

 

 

 

 

 

----

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۵
علی علوی

نظرات  (۷)

سلام 

1. بله!

 واسه همین مردهایی که هی دلشون بچه میخواد به نظرم خودخواهند چون کار بیرون می کنند و دیگه بچه به صورت طبیعی با مادرشه دیگه اینام راحت

تهش و خوباش شاید یه کم کمک هم بکنند 

2. واسه موی خانم نمیگن اصلاح هااا :)

3. جالب هر دو شبیه هم هستند 

خدا سالم و سلامت حفظشون کنه زیر سایه والدینشون

پاسخ:
سلام
البته همسر من با همه زحماتی که بچه داره خودش خیلی بچه دوست داره.
در مورد موی خانم ، فک کنم باید بگم کوتاهش کردم
اره خیلی شبیه به همدیگه هستند ، ممنون 
۰۵ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۳۹ دچارِ فیش‌نگار

وویساشم بذار ببینم چیا میگه؟ :)

پاسخ:
فقط جزوه داره فعلا، بچه های ترم یک قرار شده وویساشم آماده کنن :)
۰۵ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۴۳ دچارِ فیش‌نگار

:)) وویسای دخترتو میگم :/

پاسخ:
فک کردم استاد کرونا رو میگی.
چشم‌ میزارم

Man kolli goftam! 

پاسخ:
درست میگید . کسایی که فقط فک میکنن بچه بیارن و مادر بیچاره بزرگشون کنه کار خیلی بدی میکنن . 

ماهم تو خونه تازه فهمیدیم معلمای داداش کوچیکه چی میکشن :////

خدا حفظشون کنه  دو تا دسته گلتون رو :))))

 

پاسخ:
سلام. 
معلم ها واقعا با بچه های این دوره زمونه چیکار میکنن ! 
ممنون 

آخی چه بامزه خدا حفظشون کنه :))

پاسخ:
ممنون مهدی جان . انشالله روزیه خودت 

اون ماشین پشم گوسفند زنی ها رو فکر کنم ما هم داشتیم:)

پاسخ:
باباهایی که این ماشین پشم زنی رو خریده بودند در دوران خودشون باکلاس و پولدار محسوب میشدند! خوشبختم باکلاس

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی