من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

اقامت گاه خونین !

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ

 یه هتل تو دنیا هست که مشخصات عجیبی داره ،

توجه بفرمایید : 

 این هتل بسیار بزرگ و لوکسه 

مردمی که به این هتل میان به عشق زندگیه لاکچری و بهشت زمینی میان .

مردم این هتل اکثرا به جدیدترین سلاح های دنیا مجهزند 

عشق و حال هدفشونه ! 

محدودیتی در کثافت کاری ندارند و آزادی جنسی کامل دارند . 

صاحب این هتل پول چاپ میکنه !!! 

با اینکه پول چاپ میکنه باز هم حاشیه نشین های فقیر و مناطق جرم خیز عجیبی داره .

 

حالا تصور کنین که این هتل با کمبود مواد بهداشتی مواجه بشه 

یا به دلیل نارضایتی کسایی که اطراف هتل تو فقر کامل زندگی میکنن درگیری بشه . 

اصلا به این فکر کنین که ساکنین این هتل تفکر صد در صد دنیوی و مادی دارند و حالا بخاطر یه ویروس 

نظامشون به هم بریزه . 

این هتل که از تمام دنیا مهاجرا رو جمع کرده و مسلحشون کرده آمریکاست 

حالا ساکنین هتل که نه خاک و میهنی دارند و نه هدف اخروی 

دنیای ِ مادیشون به هم بریزه خون ِ همدیگه رو میریزن . 

من اینو دوست ندارم ولی داره اتفاق میفته ... وبشر الصابرین . 

صبر کنید ، صبر کنید ... 

نزدیکه 

جنگهای خونین داخلیه ایالات نامتحد تا دندان مسلح عنریکا ... 

 

پ ن : 

به کشور ها حمله های نظامی ، شیمیایی ، اتمی و حالا بیولوژیک میکنند . 

دنیا رو به گند کشیدند ... 

دعای الهی عظم البلا فراموش نشه . 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۲
علی علوی

نظرات  (۱)

دقیقا چی دارین میگین؟ :| 

من فقط آرزو می کنم و دعا می کنم که این کرونا هرررررچه زودتر ریشه کن بشه نمی تونم درکتون کنم حقیقت 

پاسخ:
چیزی نمیگم اراجیفی محتمل‌...
شما همچنین ک دعا میکنین کرونا نابود بشه ، دعا کنین تولید کننده های این ویروس هم نابود بشن.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی