من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

خواب دیدم ×

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ

از اون خوابایی که بعضی وقتا میبینم و خودم میدونم درسته ...

دیشب قبل اذون صبح خواب میدیدم با قاسم سلیمانی و 4 نفر دیگه تو یه خیمه بودیم . اونا نشسته بودن و من ایستاده و رو به شهید سلیمانی گفتم :

من میدونم شما جز 313 فرمانده ی آقا امام زمان (عج) هستید .

ایشون و کسایی که تو خیمه بودن همه با هم چند بار گفتن : انشالله ، انشالله ...

بعدش گفتم : اصلا من مطئنم شما بین اون 313 تا هم سرلشگری ، فرمانده ای ...

بازم همشون گفتن : انشالله انشالله .

هر کس ذره ای به خدا ایمان داره به حوادث دنیا دقت کنه ، این حوادث طبیعی نیست .

منتظران حضرت محمد (ص) 620 سال با علائم منتظر بعثت آخرین پیامبر بودن

بین حضرت موسی (ع) و عیسی (ع) 1900 سال ....

بابا خدا که مارو مسخره نکرده ...

دونه دونه پیامبرا بعدی رو وعده دادند و از همه مهم تر اینه که آخرین پیامبر هم آخرین امام رو وعده داده و نشانه هاشو هم به مردم گفته .

 

پ ن :

به گفته ی دوستان و مشتری ها بارها بیش از 100 بار بهم گفته شده که من شبیه به محسن حججی هستم . ظاهرم البته ...

من یه شب که خواب بودم خانمم بچه اولم رو باردار بود خواب دیدم اسیر داعشی ها شدم و تصویری بسیارشبیه به تصویر فیلم اسارت محسن حججی تو خوابم بود . وقتی بیدار شدم و آخرین خبر رو باز کردم اولین چیزی که خبر مهم بود ، این خبر مهم دقیقا عکس محسن حججی بود و بسیار شبیه به خواب ِ من ...

عکس شهید حججی توی آشپزخونه ی مغازه است .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۲
علی علوی

نظرات  (۲)

۰۲ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۳۸ دچارِ فیش‌نگار

من ذره ای به خدا ایمان دارم الان باید به کجا دقت کنم؟ :))

 

دمت گرم با این خوابات

پاسخ:
سلام
به در و دیوار نگاه کن و‌نشانه ها رو ببین !
واقعا دم روحم گرم ، غافلگیرم میکنه
۰۲ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۱۶ میرزا مهدی

همیشه خدا رو برای همه چی شکر کردم و الان شاکرم که اصلا منو شما شبیه هم نیستیم. این از این

 

آدرس بدید بیایم شام

پاسخ:
سلام
:)
نمیدونم چرا خدا رو شکر کردی شبیه من نیستی؟!
شام ؟ اونی ک باید شهید میشد شد، من که تو همین دنیا در خدمت شمام :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی