من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

طاعون ِ مجازی

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ب.ظ

ما دهه شصتی ها تاریخچه ی اینترنتیم !

اولین نسلی که وقتی نوجون بود اینترنت اومد ، صدای مودم های دیال آپ !

یاهو مسنجر ، چت های بی مورد ! هزینه های گزافی که برای چت کردن باید میپرداختیم .

و چند سایت محدود ِ تفریحی مثل بدهی دات کام ، روزی دات کام ...

موتور جست و جو هم که اون موقع یاهو بود و ام اس ان و آلتاویستا

بعدا گوگل اومد و امپراتوری گوگل دنیا رو گرفت .

القصه ...

تا قبل نت اعتیاد تریاک بود بعد از نت اعتیاد به اینترنت به خطرناکترین شکلش وارد زندگی ها شد .

بدون درد ، بدون بود !

الان بعد از گذشت تقریبی دو دهه با مردمی مواجهم که انگار هیپنوتیزم شدن !

هر چرتی رو باور میکنن و فوروارد میکنن و لایک میکنن !

با هیچ سس و چاشنی نمیتونم هضمش کنم ! چرا مردم از همه زندگیشون عکس میزارن و له له میزنن برای لایک های غریبه هایی که هیچ سودی براشون نداره .

من متاسفم که در عصر طاعون ِ مجازی زندگی میکنم 

امروزه زن و شوهر کنار هم نشستن ولی شوهره داره عکس نیمه برهنه ی زنهای غریبه رو لایک میکنه و زنه هم داره برای یه مرد غریبه درد و دل میکنه.

  خب عزیزان من راه حلالش کنارتونه چرا حروم ؟

شما گوشی رو بزار کنار و به همسرت که لباس های زیبایی پوشیده نگاه کن و شما خانوم محترم به جای یک مرد غریبه برای شوهرت حرف بزن .میتونه همراه با نوازش های همسرتون باشه و میتونه اصلا همراه با قربون صدقه های واقعی باشه نه اراجیف بر مبنای شهوت ِ حرام ِ مجازی. 

عشق در زندگی های مشترک هست ، فقط باید پیداش کنین .

مثلا ممکنه عشق امروز در یک فنجان چای گرم در کنار همسر شما باشد و فردا در یک دور دور ِ دو نفره و پس فردا در یه دعوای کوچولو و آشتیه بعدش .

شما بگرد عشق رو تو زندگیه خودت پیدا کن ، قطعا از اینستاگرام بی نیاز میشی .


پ ن :

اینستا و تلگرام ندارم به جاش یه همسر خوب دارم و یه دختر ِ مهربون و یه پسر که به زودی بهمون اضاف میشه .

هنوز اینقدر حقیر و تنها نشدم که وقت با ارزشم رو بزارم برای اینستاگرام.
دوری از معنویات ، عامل تمام بدبختی های ماست .

نظرات  (۱)

سلام و خداقوت ... موضوع و فحوای مطلب در عین سادگی و اختصار؛ خوب و رسا تبیین شده ... تشکر 
وفقک الله
پاسخ:
سلام . سعی میکنم تا میشه به زبان ساده حرفم رو بزنم .
مثل ِ تفسیر ِ آقای قرائتی از قرآن و تفسیر نمونه ! سعی میکنیم شبیه به قرائتی باشیم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی