من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

برادر کارهای خوبت رو توی کیسه سوراخ نریز !×

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ب.ظ
سعی میکنم انسان متعادلی باشم . منظور از تعادل اینه که
مثلا به وقتش عصبانی بشم به وقتش آروم باشم
یا همیشه به قدری غذا بخورم که سنگین نشم و پرخوری نکنم .
حتی به نظر من اضافه وزن هم نشان از افراط و تنبلی داره .
با اونی که خوبه مهربون باشم و اونی که نه نامهربون .

یه نکته ی ریز بگم ؟ شاید خیلی هم مهم باشه !
من وضو رو با کمتر از نصف لیوان آب میگیرم و شدنیه ! اینو آقای قرائتی تو تلوزیون ثابت کرد .
بعد تو این روزا که هوا سرده خیلی هامون آب گرم رو باز میکنیم تا آب گرم بیاد بعد وضو بگیریم
پیشنهاد میکنم تو مدتی که منتظرین آب گرم بیاد زیر ِ شیر ِ آب یه ظرف بزارید تا آّب هدر نره .

پ ن :
اسرائیل با بمب اتم عربستان نابود خواهد شد !
کسی میتونه یه استدلال خوب برای این منطق بیاره؟

نظرات  (۱)

سلام و خداقوت .... 
1-اشاره و تمثیل درباره صرفه جویی در مصرف آب خیلی متین و بجا بود ...
2- مطلب پ ن بیشتر یک تحلیل است تا پیشگویی؛ که البته امکان تحقق هم دارد (باذن الله)... نمونه اش هم ایران خودمان! امریکا به شاه سلاح و تجهیزات نظامی می فروخت برای ژاندارمی شاه در منطقه و حفاظت از منافعش در غرب آسیا(خاور م) ولی با وقوع انقلاب اسلامی آن سلاح و تجهیزات بر علیه منافع آمریکا و استکبار در منطقه بکارگیری شد و هنوز هم ادامه دارد بعون الله .......
بعید نیست روزی با همین انبارهای سلاح کشورهای عربی برای همیشه به سلطه استکبار و ولیدهء پلیدش صهیونیسم خاتمه داده شود.... 
ان شاءالله
پاسخ:
سلام برادر .
1 : خوشحالم که به نظر شما مفید بود
2: من تو پست بعدی دلیل ِ عقلی خودم رو هم مینویسم.  به نظر من این تحلیل خیلی به واقعیت نزدیکه .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی