من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

اغذیه فروشیه روح !

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ق.ظ
بفرمایید بشینید چند بیت شعر ؛ غذای روح براتون آوردم !

تا سرد نشده بخونید ...

نشسته در حیاط و ظرف چینی روی زانویش

اناری بر لبش گل کرده سنجاقی به گیسویش
.

قناری‌های این اطراف را بی بال و پر کرده

صدای نازک برخورد چینی با النگویش
.

مضاعف می‌کند زیبایی اش را گوشوار آن سان

که در باغی درختی مهربان را آلبالویش
.

کسوف ماه رخ داده ست یا بالا بلای من

به روی چهره پاشیده است از ابریشم مویش؟
.

اگر پیچ امین الدوله بودم می‌توانستم

کمی از ساقه‌هایم را ببندم دور بازویش

.
تو را از من جدا کردند هر باری به ترفندی

وسط چینیکی با خنده تلخش یکی با برق چاقویش

.
قضاوت می‌کند تاریخ بین خان ده با من

که از من شعر می‌ماند و از او باغ گردویش

.
رعیت زاده بودم دخترش را خان نداد و من

هزاران زخم در دل داشتم این زخم هم رویش
.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۱
علی علوی

حامد عسکری

نظرات  (۲)

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۴۴ احسان شریعتی
اغذیه فروشیه روح؟ اغذیه فروشیِ روح درسته دوست عزیز

برای یادگیری نحوه‌ی درست استفاده کردن ه و کسره این مطلب را بخوان

http://khabgard.com/1327/%D9%87%DA%A9%D8%B3%D8%B1%D9%87/

پاسخ:
اوووووفی چه نکته ای !

طا به هال در مودر وبلاگ شخثی چیضی شنیدی ؟
جاییه که توش نحوه ی درست استفاده از کسره رو درس نمیدن و به سبک خودشون مینویسن !
شما بگردی صد تا غلط نگارشیه دیگه هم پیدا میکنی استاد !
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۰۳ احسان شریعتی
شما غلط نوشتی و باز هم می‌توانی به غلط نوشتنت ادامه دهی و چون اجازه نظر دادن داشت منم توضیحی اضافه کردم

اگر خواستی این لینکی را که فرستادم باز کن و چیزی یاد بگیر و اگر نخواستی این کار را نکن
پاسخ:
ممنونم از نظرتون .
بازش کردم اتفاقا ولی دیدم برای نوشتن یه وبلاگ دوستانه واقعا ( بدون ضد کردن) بدردم نمیخورد !
یعنی من اهتمامی بر نگارش صد در صد صحیح تو این وبلاگ خودمونی ندارم . ممنونم تذکر دادید.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی