من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

پدرد

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ


پدرد فردیست که عمرش را با عیاشی گذرانده است و امروز از همه طلبکار است .

پدرد فردیست که اعضای خانواده اش دوست ندارند جایی باشند که او هست .

پدرد اهل ِ نماز و روزه نیست به جایش از الکلیجات و افیونیجات ! استقبال گسترده میکند !

پدرد فکر میکند هر که هر چه دارد از دزدی بدست آورده و خودش که آه در بساط ندارد حلال خور است !

پدرد یادش رفته اوقاتی که همه بکوب کار میکردند ایشان در باغها مشغول عیاشی بودند!

پدرد خیلی بد دهن است ، هر چه مادر مودبه، پدرد کلکسیونه فحشه !

پدرد پشت سر همه حرف میزنه ، سر پیری هم عادات بدش رو کنار نمیزاره !

با پدرد نمیشه حتی یک کلمه حرف زد ! آخرش تو دیواری

پدرد برای دوستانش ارزش زیادی قائل است ولی خانواده اش بی ارزشند !

خدا کنه من یک پدرد نشم برای بچه هام .


پ ن :

از ماشین پیاده شدم بیام در مغازه وسایل همرام بود . قسمت تاریک پیاده رو سه افغانستانیه جوان به دو دختر ایرانیه خیلی بدحجاب متلک گفتن ( الان رگ غیرتتون باد کرد؟ که چرا افغانستانی به ایرانی متلک گفت؟) وسایل رو گذاشتم رو ماشین صداشون زدم اول نیومدن دوباره گفتم بیا اینجا ! اومدن جلو... گفتم: شما تو این کشور مهمون ما هستید ، احترام ِ خودتون رو حفظ کنین . معذرت خواهی کردند و گفتند تکرار نمیشه . گفتم : شما رو مثل ِ برادرم میبینم ، درسته این دخترا ظاهر خوبی نداشتن ولی شما حق نداری حرفی بزنی که ایجاد مزاحمت کنه براشون .

باز هم مغذرت خواهی کردند . انشالله که درس عبرتی بشه !

نظرات  (۱)

ان‌شاءالله که فرزندتون به شما و شما به فرزندتون افتخار کنید و مایه مباهات هم باشین...

پاسخ:
انشالله که چه من باشم چه نباشم بچه هام به نیکی یادی کنن ازم .
اصلا به نیکی هم یاد نکردن برای جامعه مفید باشن .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی