من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

درگیری با اراذل ِ مست !

جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵ ب.ظ

عصر زودتر اومدم بیرون ؛ رفتم ظروف یک بار مصرف و دستمال برای مغازه خریدم . از مغازه ی لوازم یکبار مصرف بیرون اومدم یک صدای اذون ِ خیلی قشنگ میاومد شبیه به صدای اذان انتظار ِ روح الله کاظم زاده .

گفتم حالا که وضو دارم و نزدیک به دو ساله مسجد نرفتم برم ببینم این اذون رو کی میگه یه نمازی هم بخونم . وقتی رفتم دیدم اتفاقا یه پسر جوانه که مشتری رستوران خودمون هم هست . بهش گفتم به خاطر صدای اذون تو اومدم . نماز رو خوندیم و اومدیم بیرون.

سر چاراره دیدم یه دختری رو زمین گریه میکنه و شلوغ هم هست . گفتن یه موتور دو ترکه مست از عمد زده بهشون میخواسته فرار کنه گرفتنش وقتی من رسیدم یه آدم واقعا دوبرابر من داشت دوتاشون رو میزد و بقیه هم چی بهشون میگفتن . ببینید یه نفر چیکار میکنه ! این بار چندمه تو زندگیم همچین اتفاقایی برام میفته  . یه چند دقیقه گذشت یه آدم آشغال میگفت » حالا عرق خوردن که خوردن . فلان و چنان ...






جو عوض شد. یعنی کسایی که میگفتن این دختر هم عین خواهر من ، خواهر تو ساکت شدن ! سکوت جرم بزرگیه .

دیدم دارن فراریشون میدن ! خیلی مودب رفتم جلوی موتورشون گفتم بکشینمم نمیزارم این دوتا برن !

یه عوضی که قیافش هم به مواد فروشا میخورد اومد هولش دادم و داشتم خودم رو کنترل میکردم درگیر نشم با کسی یهو دوست این یارو دو متر بود اومد یقمو گرفت منم زیر گلوشو گرفتم . خلاصه چی بگم از این ملت بی ناموس !؟ بی اراده ؟ همه ساکت شده بودن منم سویچ موتور این دوتا الدنگ رو برداشتم انداختم دور ولی خودشون رو فراری دادن .

از این زورم میگرفت که دختره رو زمین بود میگفت خواهههش میکنم نزارید اینا برن ، از عمد زد بهم .

گشت انتظامی که اومد قضیه رو براش توضیح دادم و از خدا رو شکر میکنم که من رفتم با صدای اذون مسجد و بعدش اومدم نزاشتم این دختر ناامید از رو زمین بلند شه بگه 30 تا مرد بودن ولی نامرد بودن . به گشت که گفتم موتوروشون رو نگه داشتم گفت نگران نباش همین امشب میریم می گیرمشون .


پ ن :

اینو چند روز پیش نوشتم ولی نمیدونستم بزارم یا نه ، گفتم بزارم که بگم برای چندمین بار تو زندگیم بهم ثابت شده قدرت با مقاومته حتی اگر یه نفر باشی. آیه ی قرآن:

ای پیامبر! مؤمنان را به جنگ تشویق کن! هر گاه بیست نفر از شما باشند بر دویست نفر غلبه می کند و اگر صد تن باشند، بر هزار نفر از کسانی که کافر شده اند، پیروز می گردند؛ چرا که آنان گروهی اند که نمی فهمند. اکنون خداوند به شما تخفیف داد و دانست که در شما ضعف است. بنابراین هر گاه یکصد نفر مقاوم از شما باشند، بر دویست نفر چیره می شوند. و اگر هزار نفر باشند، به اذن الهی بر دو هزار تن غلبه خواهند کرد. (سوره انفال، آیات 65 و 66)


من یه بار دیگه هم تو خدمت ناجا یه همچین اتفاقی برام افتاد ولی اونبار دیگه واقعا اوضاع ِ وخیمی بود و بازم هم تنها برابر جمعیت زیادی خدا کمک کرد .


توی درگیریه اون شب بالای 20 نفر موافق من بودن ولی کسی تا دید قضیه به درگیری رسید حرفی نمیزد .

آخرش یه مرد همسن بابام تقریبا اومد پهلوم گفت : یه مرد اینجا بود تو بودی .

البته برای شنیدن این حرف من کاری نکردم ، کسی برای تعریف و تمجید خودشو وسط دعوا نمیندازه .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۷
علی علوی

نظرات  (۴)

سلام و درود بر غیرت و مردانگی شما بزرگوار
اسلام دین کیفییت است و هیچگاه تکیه بر کمییت نکرده لذا هیچگاه تعداد به ظاهر دینداران یا مردان را مورد تفاخر و توجه قرار نداده و حتی از تفاخر به کمییت نهی هم کرده (الهاکم التکاثر) و برتری کیفیت بر کمییت را هم در (کم من فئته"قلیله) می بینیم . اصولا فلسفه تشکیل گردانهای صابرین سپاه هم توجه به همین آیهءشریفه مورد استناد شما بوده .... زنده باشید 
وفقکم و ایانا
وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ

پاسخ:
برادر واقعا بحث من نیست .
من آدم خیلی معمولی هستم ولی برام ثابت شده که خداوند بعضی وقتا جوری اتفاقا رو پشت هم قرار میده که شما کار خوبه رو بکنی و در ضمن خودش حرف رو میزاره تو دهنت و خودش اعضای بدنت رو کنترل میکنه.

تقریبا من منبری هستم ولی این توضیح شما رو جایی نشنیده بودم ، خیلی برام جالب بود . حرفای جدیدی بود . ممنون.
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۳۴ آشنای بی نشان
دمت گرم
پاسخ:
فداتتت برادر :)
سلام 
یعنی دو تا پسر مست به یه خانم زدند ؟ اونا همو می شناختند ؟
نمیدونم جای ماست مالی و خرده نگرفتن داره یا نه ، علت سکوت افراد حاضر پیشگیری از وقوع جرم و قتل بوده ، اگر دقت کرده باشید چند سال اخیر به علت دیه و طول درمان نزاع ها کاهش چشم گیری داشته 

پاسخ:
سلام.
با موتور میان از کنارش با فاصله نزدیک ویراژ برن که میزنن بهش  ، نه نمیشناختن ولی اینقدر مست بودن که به زور رو پا واساده بودن.

بله البته خوبه که همه از درگیری دوری میکنن ولی نه وقتی حقی داره پایمال میشه .
سلام
ولی تجربه شخصی من نشونم داده قدرت با اکثریته.
خوش به حالتون اینطور میتونین ظاهر شین.
پاسخ:
«چرا در راه خدا، و [در راه] مردان و زنان و کودکانى که [به دست ستم‌گران] تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد [ستمدیده‌اى] که می‌گویند: پروردگارا! ما را از این شهر (مکه)، که اهلش ستم‌گرند، بیرون ببر! و از طرف خود، براى ما سرپرستى قرار ده! و از جانب خود، یار و یاورى براى ما تعیین فرما».

من خیلی ناچیز تر از اونی هستم که بتونم کاری کنم ، حرف یا عمل مثبتی اگه از من سر زده ،خود خدا پشتوانه اش بوده .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی