من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

مرد شمایید ، نامردی هنر ماست !

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲ ب.ظ
وقتی در حیاط رو باز میکنم که برم خونه دخترم از داخل خونه هی میگه : باباتتتت ، باباتتتت
منم از تو حیاط هی میگم: جووووونم ، عششققم ، عمرممم ...
وقتی در حال رو باز میکنم دستاش رو باز میکنه میاد بغلم منم نازش میکنم ، بوسش میکنم و احتمالا تا کلی وقت از بغلم پایین نیاد و بعدش هم بازی میکنیم با هم . 
شهدای ِ مدافع حرم ، شهدای ِ مظلوم امنیت نوع ِ بشرند  نه تنها ایران .
فرزندان و همسران آنها به اندازه ی کافی دلتنگی دارند ، بی پدری دارند ما دیگر با بحث های سخیف مادی نمک به زخمشان نپاشیم .
روز مرد رو به همه مردایی که مظلومانه و در خاک ِ غریب به شهادت رسیدند تبریک میگم .
زنده شمایید ، مرگ منو برده

پدرم رفت پی عطر حرم

پدرم رفت پی نور خدا

پدرم رفت پی عشق و جنون

پدرم رفت پی هستی و آزادی ما

پدرم رفت ولی عطر خوشش هست هنوز

پدرم رفت، ولی سایه او هست هنوز...

سیدرضا سیددانش

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۹
علی علوی

تبریک روز مرد 97

نظرات  (۳)

عرض سلام و احترام و تبریک به مناسبت ولادت امیرالمومنین و روز پدر و همچنین پیشاپیش سال نو رو تبریک عرض می‌کنم.

ان‌شاءالله سلامت باشین و تندرست و عاقبت بخیر...

پاسخ:
عرض ادب و احترام خدمت شما .
ممنونم انشالله سال  ِ خیلی خوبی ( سال ظهور ) در پیش رو باشد .
۲۹ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۴۷ chefft.blog.ir 💞💕
سلام
روز پدر و به شما تبریک میگم، ان شاء الله سلامت باشین
و تبریک به همه پدران آسمانی
پاسخ:
سلام
ممنونم
سلام و تحیت
ضمن تبریک میلاد امام علی ع و فرا رسیدن بهار و نوروز ؛ در سال پیش رو موفقیت و عافیت و حسن عاقبت برایتان آرزومندم .... 
پ ن :
گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمترنیست.... امام خامنه ایی"بیانات در دیدارجمعی ازخانواده های شهدا ؛ تاریخ : ۱۳۷۶/۰۲/۱۷"
پاسخ:
سلام و عرض ادب خدمت برادر زحمت کش مجازی !
شما هم با وبلاگتون کار بزرگی برای زنده نگه داشتن و روشنگری درباره جنگ و شهدا انجام میدید .

انشالله سالی همراه با فرج امام زمان(عج) در پیش رو داشته باشید.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی