من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

فرزندانی که به دست والدین کشته میشوند !

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷ ق.ظ

اپلیکیشن کارخونه قصه ها رو مدتی قبل تو کانال مصاف رائفی پور دیده بودم . یه چیز فوق العادست ، لالایی های مهدوی و زیبا . داستان هایی که کاملا حرفه ای ضبط شده اند و پایان بندی های اخلاقی و مذهبی دارند . پیشنهاد می کنم اگه بچه کوچیک تو خونه دارید دانلودش کنین . 

عصر جدید دیشب مورخ 13 فروردین 98 ! نمایشی از کودکان استثنایی ، ماهی هایی که شکل همدیگه بودند و سرگرم روزمرگی هاشون . یه ماهی با رنگی متفاوت اومد بینشون و چون شکل اونا نبود گوشه گیر شده بود و باقی داستان ! جایی که ماهی آبی رنگ پرید رفت تو ماه آدم بغضش میگرفت.

چطور پدر و مادر هایی هستند که به راحتی فرزندشان را سقط میکنند؟؟؟ و چه دکترهایی که مجوز قتل این طفل معصوم ها را میدهند . نقص های جسمانی مثل حتی نداشتن یک دست دلیلی بر کشتن یک انسان نیست . چند سوال ، لطفا کسایی که قصد سقط ( قتل) فرزندشان را دارند جواب بدهند .

1: از کجا معلوم فرزند شما پس از تولد یک بیماری ناشناخته نگیره؟

2:از کجا معلوم فرزند سالم شما صالح باشد !!! یک دزد ، روانی ، قاتل ، جانی و... نشود ؟

3: از کجا معلوم فرزند سالم شما از دو دست سالمش بهره ی خوبی میبرد؟

4: از کجا معلوم فرزند سالم و شیرین شما به بیماری اوتیسم دچار نشود؟

و...و...و...

شما ندیدید بچه های سندروم داون( منگل) چه قدر بی آزارن ؟ فقط شبیه به بقیه نیستن .

طی تحقیقاتی که من کردم مراجع با کلیت سقط جنین به خصوص بعد از 3 ماه مخالفن و دقیقا عین قتله .شما هم تحقیق کنین ...

بُعد عاطفیه فرزند خیلی قویه ، اصلا نمیتونم بهش فکر کنم که فرزند من به دلیل هر نقصی به دست من کشته بشه .

بازم میگم اصلا معلوم نیست فرزند رشید و سالم ِ شما برای جامعه و خودش و خانواده اش بهتر از یک فرزند معلول یا عقب مانده عمل کند  .

پ ن :

قبل از اینکه پدر بشم ، سالها پیش شغلم نقاشی ساختمون بود. رنگ فروشی که ازش خرید میکردم یک پسر 25 ساله داشت که هم نابینا بود هم عقب مانده ی ذهنی .از نظر من خیلی خیلی وحشتناک بود همچین پسری رو بخوای بزرگ کنی .یه بار خود ِ اون آقا سر صحبت رو باز کرد و گفت : من عشقم همین پسرمه .هیچ چیز برای من تو دنیا از اون عزیز تر نیست .

ناتوانی ، بی آزاری و مهری که خدا تو دل پدر و مادر قرار میده این بچه ها رو عزیزتر میکنه .

در ضمن این دنیا که خوابی بیش نیست ، تحمل کنین همین فرزند شما در جهانی دیگر با زبانی فصیح ، قدی رشید ، دستانی قوی و چشمانی پرنور با کارنامه ای سفید منتظر قدر دانی از شماست .

بی دلیل هدیه های خداوند را به قتل نرسانیم.

خیلی از افراد موفق دنیا معلولیت هایی هم داشته اند ...

نظرات  (۶)

سلام
اعیاد گذشته و پیش رو بر شما مبارک باشه ان‌شاءالله...

کلا آدم باید روح و روان ناقصی داشته باشه که بچه‌ای رو بخاطر نقص جسم، محروم از زندگی کنه!
آقای بهجت یه توصیه داشتن برای بچه‌دار شدن؛
میگفتن به خدا بگین: بچه‌ی سالم، صالح، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر با عافیت به من عطا کن.‌.

پاسخ:
سلام جناب . خوبی انشالله؟
این اعیاد زیبا بر شما هم مبارک باشه.
ممنون از نوشتن دعای اقای بهجت 
ممنون، خدارو شکر خوبم

منتها بنده از اناثم! :)

پاسخ:
آها !
به هر حال ممنون بابت نظرات مفید.
۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۵۴ آشنای بی نشان
کاش یاد بگیریم هیچ انسانی رو از زندگی محروم نکنیم
پاسخ:
اونم فرزند معصوم ِ خود ِ آدم رو /
۰۳ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۳ محمد رضا زارعی
سلام دوست عزیز مطالب جذاب و البته فوق العاده دردناکی دارید 
اعصابم به هم ریخت اما بعد از مدت ها یه دل سیر با مطالب این تارنما گریه کردم و عقده هام خالی شد ...ممنون
پاسخ:
سلام اقا.
خدا رو‌شکر‌میکنم که نوشته ی من بدرد شما خورد و تاثیر‌گذار بود
۰۳ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۱۰ محمد رضا زارعی
نظر مثبتم رو با افتخار کوبوندم پایین این مطلب و نیز آخرین مطلب این تارنما
پاسخ:
خیلی لطف کردید ! در ضمن من تارنمای شما رو میخونما ، ببخشید نظر نمیزارم .
۰۳ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۵۸ محمد رضا زارعی
ممنونم 
هیم که سر بزنید مایه مباهات بنده هست 
پاسخ:
اتفاقا کار شما در خلاصه نویسی آثار مفید، بسیار عالیه.این آشنایی باعث افتخاره

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی