من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

آخرین تولد

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵ ب.ظ
پسرم 8 ماهشه و ماه ِ دیگه به دنیای ِ ما میاد  . خیلی ورج و وورجه میکنه و ضربه های عجیب میزنه.
همسرم گفت : جاش تنگه بچه ام ...  . گفتم جای ِ ما هم تنگه تو این دنیا . اگه به تعبیر قرآن کل این دنیا لهو و لعب باشه !
این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست؛ و زندگی واقعی سرای آخرت است، اگر می‌دانستند!عنکبوت 64

واقعا هیچ علاقه ای ندارم بمیرم ، حتی علاقه ای ندارم شهید بشم . دوست دارم تا نفس میکشم مفید باشم یا به عبارتی تا مفید هستم نفس بکشم ولی شاه بیت زندگی من که وقتی از ذهنم میگذره بدنم یه هورمون جدید منتشر میکنه و باعث میشه سلولهام بندری برقصن اینه :
خرم آن روز کز این منزل ویران بروم ، راحت جان طلبم وز پی جانان بروم ...

اصلا بیاین اسمش رو عوض کنیم ، اسمش مرگه ولی در اصل تولده .

پ ن :
واقعا باید اون دنیا دیدنی باشه ! پیشنهاد میکنم اینجا رو ببینید .


ترجیح میدهم طوری زندگی کنم که
گویی خدا هست و وقتی مُردم بفهمم نیست،
تا اینکه طوری زندگی کنم که انگار خدا نیست
و وقتی مُردم بفهمم که هست!

" عیش / آلبر کامو "

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
علی علوی

نظرات  (۱۰)

عمر مفیدی که آخرتش به شهادت ختم شه خیلی خوبه! خیلی!

+ ان‌شاءالله با صحت و سلامت کامل و عافیت، آقازاده به دنیا بیان... :)

پاسخ:
بله . چند روز پیش عکسی از امام جمعه کازرون دیدم که تو جبهه بود مثلا 15 سالش بود. همه کسایی که تو اون عکس بودن تو جبهه شهید شده بودن و ایشون زنده مونده بود که اونم آخرش ناجوانمردانه شهیدش کردن .

+ ممنون ، انشالله با دعای خیر ِ شما.
سلام
مرسی به آلبر کامو...
خداوند هرچه زودتر چشمِ آن لگد زننده را صحیح و سالم به این دنیا باز کند انشاالله.

پاسخ:
سلام.
واقعا من این جمله ی کامو رو حفظ کردم بعضی وقتا برای آدمای نا امید یا بی ایمان به آخرت . بهشون میگم اینجوری باشید اگه مردید خدایی هم نبود تو این دنیای دو روزه چیزی رو از دست ندادید ولی اگه بود و آیه ها درست بود خیلی بد میشه ها ! کم کمش پیش خالقتون شرمنده میشید.

با دعای خیر شما ، انشالله
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۰۰ فرشته ی روی زمین
این جمله واقعا خوب بود: " تا مفید هستم نفس بکشم"
مبارکه..انشاءالله گل پسرتون به سلامتی به دنیا بیان : )
پاسخ:
ممنون با دعای خیر‌شما، انشالله.
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۰ دچارِ فیش‌نگار
عخی بابا شدی ها :)
+ خود کامو اینو گفته!؟؟ جالب بود
پاسخ:
عخی که درست حسابی وبلاگ حقیره منه بزرگوار رو‌نمیخونی!
این بچه ی دوممه .

خود خودش گفته، اینطور میگن.


۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۳ دچارِ فیش‌نگار
بچه اولت توی کدوم پست به دنیا اومد؟
شاید من نبودم اون روز :)
پاسخ:
همین پست بغلی (قبلی) 
نمیخونی خو. 

۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۷ دچارِ فیش‌نگار
عجب! خب اخرین پست رو فقط به ما نشون میده پنل/ببخشید:)

+تنفس هم چیز خوبیه ها 😎
پاسخ:
فاصلشون میشه تقریبا ۲ سال. اتفاقا بچه ها باید پشت سر هم باشن ک با هم بازی کنن و‌بزرگ شن.
خواهش میکنم همین ک قابل میدونی یه سرکی میزنی خودش خیلییییییییه! 
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۸ دچارِ فیش‌نگار
ارادت
من از عقوبت محشر هماره می ترسم
 ز انتقام تو دلبر هماره می ترسم ....
پاسخ:
چه شعر زیبایی بود ، ممنون
۱۰ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۹ پرتو کیانی
خیلی جالب بود...

+خدا بچتون رو حفظ کنه...^...^
پاسخ:
سلام 
ممنون 
۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

بح بح 
آقا مبارک باشه و ان شاالله از همین حالا که هنوز نیومده قدمش خیر باشه

فاصله کم بین بچه ها هم سختی های خاص خودشو داره هم شیرینی ها و مزیت های خاص خودش
ولی بنظرم مزیت هاش بیشتره :))))


ینی بعضی وقتا بازی کردن دخترامو با هم میبینم خودم حسودیم میشه ^_^

+
ان شالله خدا برات نگهشون داره و عاقبتشون ختم بخیر باشه و مفید باشن.
مفید...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی