من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

دست پخت مادرانه !

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲ ب.ظ

تا خونه بابام بودیم همیشه فکر میکردم دست پخت مامانم خیلی بده و خاله های پولدارم دست پختشون عالیه.الان که رستوران داریم و گوشت بره مصرف میکنیم و برنج محلی و ... میفهمم که دست پختی رو دست مادرم نیست . بارها شده مشتری ها میپرسم این دیزی هاتون رو کی درست میکنه و واقعا بدون اغراق بهترین غذاهایی که من خوردم رو تو این رستوران داره مادرم درست میکنه .

وقتی میرفتم خونه خاله ام مثلا صبحونه بخوریم من یه ذره پنیر میکشیدم به کلی نون و خاله ام میگفت: مامانت اینطوری یادت داده ؟ من میگفتم نه بد مزه میشه... باورم این بود که بدمزه میشه.

مادر من هیج وقت نق نزد که ما فقیریم ، یعنی با هر چی بود شکم سه تا بچه رو سیر میکرد .

ما چیزی نداشتیم تو خونه که بخواد برامون درست کنه . مثلا کباب تابه رو با سویا درست میکرد ، نون سرخ میکرد تو روغن با سس گوجه میخوردیم و...

نکته اش اینه که هیج وقت نزاشت ما بفهمیم فقیر بودیم . از سوم دبستان من تا همین پارسال مستاجر بودیم و خودم هم هنوز مستاجرم . مادر من همه جوره با کم و زیاد زندگی ساخته با شوهری بیش از حد بد اخلاق ، بیکار ، رفیق باز و.... .

از این که من تو فقر بزرگ شدم و از 16 سالگی رو پای خودم بودم راضی ام ولی از بابام ناراضی ام که این همه سال هیچ تلاشی برای خانواده اش نکرد .

پ ن :

دست پخت مادراتون حرف نداره ، شاید چیزی توی خونه نیست که غذای خوشمزه ای درست کنه . هر چی گذاشتن جلوتون شکر خدا کنین ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۴
علی علوی

نظرات  (۷)

ان‌شاءالله عاقبت بخیری پدرتون و سلامتی و عمر باعزت و برکت مادرتون...

 

پاسخ:
انشالله عاقبت بخیری همه ... ممنون
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۹ دچارِ فیش‌نگار

حالا باز خوبه شما اون کار خوب رو در حق مادرتون کردین :) نمیگم کدوم کار

پاسخ:
من کار خوبی نکردم که !!! راستشو بگو مسخرم کردی؟

خدا خیرشون بده و حفظشون کنه:) 

پاسخ:
خدا همه مادرا و پدرا رو خیر بده و عاقبتشون رو بخیر کنه .
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۶ دچارِ فیش‌نگار

خونه خریدین

پاسخ:
آها ! البته خودشون هم اینجا مارو کمک میکنن و ما همچنان شرمندشون هستیم .
خدا کنه از دستم بیاد کاری کنم دیگه آب تو دلش تکون نخوره . (این قسمت از پاسخ رو حذف کردم)
الحمدالله که روزگاری به سمتی رفته که منم میتونم مقدار کمی ، در حد سر سوزنی جبران کنم براش.

۱۴ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۲۱ دچارِ فیش‌نگار

:))

پاسخ:
:)) + :)) = :))))))))))))

۱۴ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۴۲ کارمند مجرد

چند روز پیش پیرمردی رو دیدم زنش رو سوار موتور کرده بود

انقدر این چادر روی سرش مندرس بود که دلم سوخت:

چرا باید یک مرد حداقل های زندگی رو نتونه تأمین کنه؟

به والله قسم درده

پاسخ:
برادر قبولت دارم. ما ماهی یه کارگر‌عوض میکنیم ، کاری نیستن و‌پر توقعن .
اگه کسی واقعا اهل کار باشه محتاح کسی نمیشه. من خودم چون از زیر صفر با کار دوبله سوبله زندگیمو کشیدم بالا اینو‌ میگم.

سلام

همواره مشمول دعای خیر مادر باشید و مشغول خدمت به ایشان ...

سایهء پر برکتشان مستدام

حفظهم الله ان شاءالله

وفقکم

پاسخ:
سلام اقا. ممنون
انشالله همینطوری ک‌میفرمایید باشه.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی