من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

بدترین انتخاب !

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۹ ب.ظ

من هیچ عکسی از دوران سربازی ، دانشگاه یا سالهای گذشته ندارم . اصلا آدمی نیستم که تو گذشته زندگی کنم به همین مقدار کینه ای هم از کسی ندارم . ولی بارها گفتم من اگه به عقب برگردم اولین کاری که میکنم دانشگاه نمیرم و به جاش مستقیم میرم سربازی برای کسب تجربه .

قطعا من اگه به سن 19 سالگی برگردم اول کاری که میکنم ازدواج میکنم ! با همین همسر فعلیم ازدواج میکنم و بعدش میرم سربازی و روی پای خودم زندگیمو میسازم .

چرا کنکور مهمه برای خانواده ها ؟ برای چشم تو هم چشمی و خود نمایی .

بچه ی بدبخت رو کردین ابزار خودنمایی برای خودتون با روح و روانش بازی میکنین که باید تو فلان رشته قبول شی !!! خدایا بچه های من آدم های خوبی باشن و مایه ی آبرومندی کشورشون باشن اصلا مهم نیست که دکتر میشن یا تعمیرکار . هر چیزی که خودشون دوست دارن باهاش میتونن زودتر تشکیل خانواده بدن و از زندگی لذت ببرن .

پ ن :

دلم برای این جوونا میسوزه که اینطوری اسیر ِ خودخواهی خانواده هاشون میشن . جوانی که میتونه تو 1 سال آموزش حرفه ی فنی مثل برق کشی ، نقاشی و .... وارد بازار کسب و کار بشه و ازدواج کنه باید سالها با فشار روانی بالا برای کنکور درس بخونه که اونم بعدش سالها باید عمرش رو تو دانشگه تلف کنه شاید آخرش بتونه تو 30 سالگی بره سره کار ! دیگه نه میلی برای ازدواج داره و نه شوقی برای زندگی .

سریع یه کار یاد بگیرید ، ازدواج کنین برکت و روزی دست خداست . دانشگاه بدترین انتخابه .

 

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۸/۰۵/۱۷
علی علوی

نظرات  (۳)

۱۸ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۲۳ کارمند مجرد

خیر اینطوری هم نیست

خانواده ها شاید 10%شان اینطوری باشند که برای چشم و هم چشمیه

90% دغدغه نان و اقتصاد رو دارند

پاسخ:
اون عذر بد تر از گناهه !!

به خاطر لقمه نونی اینطوری پدر صاب بچه رو در میارن ؟
کاری با بچه میکنن که فکر میکنه اگه کنکور پزشکی نیاره از گرسنگی میمیره .

راه رسیدن به همون دغدغه ی اقتصادی هم تو شرایط فعلی کار فنیه و بازاره و بورس و ...  نه دانشگاه خراب شده و

فکر کنم نسل بعد خانواده ها، بچه هایی که تو این دوران اوج کنکور له شدن، متوجه بشن و اقدام درست رو انجام بدن

پاسخ:
انشالله. باید اول فرهنگ سعی و تلاش تو این کشور جا بیفته . یعنی کار آفرین ، یا هر کسبه ی زحمت کشی باید محترم باشه نه کارمندی که چه کار کنه چه نکنه از بیت المال داره حقوق رو میگیره .
خدا کنه تو نسل بعدی افتخار این باشه که بچه ی من تو 18 سالگی وارد بازار کار شده دستش تو جیب خودشه نه تازع 25 سالشه عین زالو چسبیده به بابا برای پول.
۲۹ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۸ آقای ‌‌میم

دانشگاه هم مهمه

جامعه در کنار نقاش و برق کار و ...

دکتر مهندس هم میخواد

پاسخ:
بله درسته

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی