من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

زیاد مهم نیست ، نخونین هم چیزی رو از دست نمیدید.

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ب.ظ

از ذهنم میگذشت که من باید قبل از اینکه بمیرم مثلا دو تا خونه برای بچه هام بزارم یا پول زیادی بزارم و برم و از این فکرا ولی معمولا من وقتی روی یه موضوع تمرکز و میکنم و تفکر میکنم به نتایج خوب و آرامش بخشی میرسم .

در ادامه افکارم به اونجایی رسیدم که من و همسرم هر دو از خانواده های متوسط به پایین جامعه هستیم و هیچ کمک مالی هم نشدیم حتی در دوران مجردی در حد خورد و خوراک ولی الان 5-6 ساله ازدواج کردیم خدا رو شکر رهن خونه و ماشین و کسب و کار و ... هر چی داریم از خودمون داریم و از همه مهم تر خوشبختیم .

و مورد های زیادی که پدر های خانواده با کوهی از اموال از دنیا رفتن ...

اولیش شوهر عمه ام که باغشو تا مرد فروختن 1 میلیارد و هر سه پسرش 2تا خونه دارن و سانتافه و ... خلاصه وضع مالی عالی . تا مرد برادرا از هم شکایت کردن و هنوز دادگاه دارن . داستان درازه منظورم اینه با پول زیادی مرد ولی همه بچه هاش نکبت زندگیشون رو گرفته .

یا شوهر عمه اون یکیم هنوز زنده هم هست خبرش ! ببخشید اسمش عبدالصمده ولی از بس طمع کاره بهش میگن عبدالطمع ... عروس بزرگش سر ارث و میراث زنده زنده یه دعوایی باهاشون راه انداخت .

آقا میلیاردره یه پسرشو 18 سالگی فرستاد اتریش بدبختش کرد دوتاشون رو هم تو ایران با پارتی گذاشته کار دولتی هیچ کدوم خدا رو هم قبول ندارن اینقدر کثیفن و مادی . اینم پول زیادی گذاشته و برای هر دو بچه اش خونه هم خریده ولی زندگی های نکککککککککبتی دارن .

و و و و و ...

دوتاشون حلال و حرومشون قاطی بود و پیشبینی همچین زندگی ازشون میرفت ولی اصلا الان بحثم این دوتا خانواده نیست .

میگم سرپرست بچه های ما خدا هست، ما موظفیم ادب و آداب زندگی بهشون یاد بدیم و مایحتاج زندگیشون رو تامین کنیم ولی ممکنه سرمایه هایی که سهم انسان های مستضعف بوده و ما به زور جمع کردیم که بچه هامون تو رفاه باشن باعث بدبختیشون بشه .

فکر میکنیم که فقط مال حرام آدم ها رو بدبخت میکنه... در صورتی که مال حلال هم کلی شرایط داره و با ثروت اندوزی سرنوشت بسیار بدی در انتظار آدم است . کسب حلال عالیه ولی نباید گرفتار طمع و حرص و مال اندوزی بشوم.

پ ن :

 

نیت ندارم بچه های نازپرورده و پرتوقعی تحویل جامعه بدهم . اگر پولدار هم بشم باید بچه های از نوجوانی با عشق و علاقه کار کنند و کارآفرین باشند . انشالله.

پول مفت رو به هر کی بدی بدبختش میکنی ...

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۴
علی علوی

نظرات  (۴)

۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۶:۳۱ میرزا مهدی

شبیه اونه که میگن به بچه هات ماهی نده ماهیگیری یاد بده...

آقا از این آدما با این مدل زندگی های نکبتی، من هم زیاد میشناسم...

پاسخ:
دلم میخواد واقعا کاری کنم تفکرشون استقلال و کارآفرین بودن باشه  و هیچ وقت چشمی به مال ِ کسی نداشته باشن.

آره اینا از بس پول رو نگه میدارن و خیرات نمیکنن فساد کل زندگیشون رو میگیره .
۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۹:۰۲ مهدی ­­­­

جالب بود. بعضی وقتا حس میکنم خیلی خوش شانس بودم تو خونواده های اینجوری بدنیا نیومدم

پاسخ:
از نوشته هاتون معلومه خودساخته هستید و چیزی هم از کسی طلبکار نیستی
۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۹:۵۲ مهدی ­­­­

لطف دارید:)

پاسخ:
بدون تعارف من شخصیت شما رو تحسین میکنم . صاحب تفکری ... موفق باشید انشالله .
۲۴ مهر ۹۸ ، ۲۲:۱۶ س _ پور اسد

بسم الله ...

... هذا من فضل ریی .... نمل 40

شکر و نعماتتان مستدام

وفقکم

 

پاسخ:
سلام برادر . 
خدا کنه از شکرگزاران باشم ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی