من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

آقا شما بیا ببین اینجا یه عده منتظرن

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ب.ظ

مجرد بودم ، بی پول بودم ، مشکلات زندگی خانوادگی رو داشتیم و هر مشکل دیگه ای که بوده هیچ وقت امید به زندگیم رو از دست ندادم ولی وقتی به دنیایی فکر میکنم که آخرش ظهور امام مهدی (عج ) نیست ، لشکر نا امیدی به فرماندهیه ی سرلشکر تاریکی شیطان بهم حمله میکنه ولی باز همین کلمه ی "انتظار " به تنهایی شکستشون میده . 

زیاد حرف نزنم ...

ما به امید دیدن گل روی حضرت قائم (عج) زنده ایم .

دنیا واقعا واقعا واقعا بیشتر از همیشه داره تو باتلاق فساد فرو میره

 

پ ن :

آقا شما بیا کاری میکنیم کارستون .

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴
علی علوی

نظرات  (۲)

۰۴ آبان ۹۸ ، ۱۴:۲۳ س _ پور اسد

سلام ... 

گفته شده بهترین عبادات مومنین انتظار فرج است ... عباداتان مقبول و مستدام

ن ش : "اسمعوا و اطعیعوا" (بشنوید و اطاعت کنید) بنظرم این اتتظار را قابل تحمل تر می کند... چنانچه از قول آیت الله بهجت ره نقل کرده اند که هر کس که به آنچه می داند عمل کند خداوند او را از ندانسته ها بی نیاز می کند(نقل به مضمون)

وفقکم

پاسخ:
سلام اقای پور‌اسد.
ممنون نظرای شما همیشه روحیه بخشه.
انشالله چشمامون آقا رو‌ببینه.

دمتون گرم :)

پاسخ:
دم هممون گرم :))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی