من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

یک دویست تومنیه ناقابل !

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۰۳ ب.ظ

سال 1379

بابام ورشکست شده بود افسردگی گرفته بود افتاده بود تو خونه .

طلبکارا زنگ میزدن و اوضاع خونه خیلی به هم ریخته بود .

من سوم دبستان بودم .

این از تلخ ترین خاطرات زندگیه منه ...

مامانم کلی زیر قالی ها رو گشت یه 200 تومنی بهم داد که برم نون بخرم .

من توی راه اون پول رو گم کردم ، ساعت مثلا 10 صبح از خونه رفته بودم بیرون که پول گم شد .

وقتی برگشتم خونه آفتاب رفته بود و من همچنان دنبال پول ِ نون ِ خونه میگشتم و پیدا هم نشد ،دست خالی برگشتم. کل پولی که تو خونه بود رو گم کردم .

امروز تو کشو مغازه یه 200 تومنی پیدا کردم !!!

 

پ ن  :

یک دویست تومنیه ناقابل

یا دو هزار ریال

یا پول ِ نان یک خانواده ی ورشکسته ی پنج نفره.

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۹
علی علوی

نظرات  (۷)

۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۹:۲۲ س _ پور اسد

لعنت به اون شخص و تفکرش(لیبرالیسم) که می خواست مردم را از گرفتن یارانه هم بی نیاز کنه؟!

همینطوزی ... 

پاسخ:
به جا بود اتفاقا .

چه خاطره بدی. متاسفم!

پاسخ:
زندگیه دیگه باید درس گرفت .

وقتی نه سالم بود همیشه از ترس این اتفاق(گشتن بالا پایین خونه برای پول نون) از گوشه کنار پول خوردا رو قایمکی جمع می کردم و یه جا نگه می داشتم.

از دسته ی خاطراتای بد.

پاسخ:
باید تلاش کنیم برای ساختن ایران ... فقط کار کار کار .

سلام

خدا کنه اگه آدم از اسب می‌افته هم از اصل نیفته!

الهی که زندگی‌تون پر از رونق و البته برکت باشه...

 

پاسخ:
ممنون، انشالله
۲۰ آبان ۹۸ ، ۰۹:۲۰ میرزا مهدی

دلم آشوب شد...

پاسخ:
واقعا بهترین نظر بود. پس‌حس منتقل شده... منم همین حسو یه اون روز دارم
۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۵:۰۰ دچارِ فیش‌نگار

این اون نیست داداش :)

پاسخ:
ولی از همون طایفه است ، فعلا بستمش به کشو تا اعتراف کنه اون ۲۰۰ تومنیه که دنبالشم کجاست
۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۶:۴۳ دچارِ فیش‌نگار

:))) باید بری توی کوچه بگردی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی