من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

ب ر ا ی د ل خ و د م

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۹ ب.ظ

ماشینم رو صبح بردم پنچرگیری . سجاد ، صاحب تعویض روغنی آشناست و مشتری قدیمی رستوران( غذای همیشگیش چلو کباب کوبیده بره است !) . اتفاقا شب قبلش دیده بودمش که با خانومش و بچه کوچکش با موتور تو خیابون بودن . همینطوری سر صحبت باز شده بود منم سوال کردم ماشین خودت چیه؟ گفتم یه ساینا داشتم فروختم خرج سرطان خون مادرم کردم و مادرم هم فوت شد و در ادامه گفت خواهر بزرگم هم با همین سرطان فوت شده .

کوتاه و خلاصه  بگم:

اگه قرار باشه عمر من با سرطان تموم بشه نمیزارم هیچ کس بفهمه و درگیر بیماری من بشه .

با هر بار شیمی درمانی یک بار بمیرم و زنده بشم ، چند روز ِ عمرم رو با بدبختی طی کنم و تمام پس انداز خانوادم رو خرج عمر ناقابل خودم کنم . مردونه دو روز عمر رو شاد زندگی میکنم و تن به درمان ناقص سرطان نمیدم که هی بمیرم و هی زنده بشم !

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۶
علی علوی

نظرات  (۶)

۱۷ آذر ۹۸ ، ۰۳:۱۲ مهدی ­­­­

دقیقا. من با دستگاه زنده موندن رو هم درک نمیکنم. من که مینویسم که اصلا این کارو نکنن بزارن سرمو بزارم بمیرم

پاسخ:
مهدی بنویسی هم وقتی بفهمن مریضی نمیتونن کمکت نکنن چون بعدا عذاب وجدان میگیرن ، اصلا نباید بفهمن
۱۷ آذر ۹۸ ، ۰۹:۳۹ دچارِ فیش‌نگار

با طب سنتی بیشتر زنده بمانیم :)

پاسخ:
شاید ۱۰ ساله به دکترای فارغ التحصیل علوم پزشکی‌مراجعه نکردم فقط شاید ‌‌ یکبار دندون عصب کشی کردم.
قرصاشون رو ک نمیدونم آخرین قرصی ک خوردم ب جز مسکن برای عصب کشب کی‌بود. سرما هم‌میخورم‌خودش خوب‌میشه قرص و شربت نمیخواد.

۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۸ دچارِ فیش‌نگار

منم جزو همین مکتب خودش خوی میشه بودم از اول :) البته جدیدا یه مقدار لوس شده ام

پاسخ:
من هرچی دکتر رفتم نتیجه ها برعکس شد. آخریاش هم سر بچه ی خودم و خواهرم که هی ایرادای الکی سونو میگرفتن که پول بچاپن ازمون که هر دو بچه سالم سالم بودن .
۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۴:۱۴ س _ پور اسد

سلام و آرزوی صحت و سلامتی برای شما و خانواده محترم

"تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد "

«حافظ»

پاسخ:
سلام برادر بزرگ‌و‌بزرگوار
ممنون به همچنین شما
۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۶:۰۹ سوته دلان

سلام

آقا شما تهرانین؟

اگه بله که آدرس رستورانتون رو بدین! 

 

پاسخ:
سلام نه تهران‌نییستم.
فقط بگم که دل تهرونی ها آب بکشه برنج ایرانی از بهترینهاش، گوشت خالص بدون تقلب ، فضای ۲۰۰ متری با قیمت های منصفانه بدون هزینه های اضافی‌.
ولی دلم‌میخواد هیچکس ندونه من کی‌ام و کجام
۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۸:۰۱ سوته دلان

ممنون که دل ما رو آب انداختین! :|

 

پاسخ:
شرمنده :l

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی