من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

معیار اعمال ما ، میزان ِ فهم ِماست

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۳۲ ب.ظ

این قانونه زندگیمه :

اگه دین به من عرضه شده ، اگه من جز انسان های کیاس و زیرک هستم پس قطعا بعد ِ تولدم( مرگ) خدا منو با همون میزارن زیرکی و دینداری میسنجه و حساب و کتاب ِمنو میده دستم .

این فرق میکنه با یه نفر مثلا تو قطب شمال که از ضریب هوشیه پایینی هم برخورداره.

اگه من تو ایران متولد شدم ،شیعه به دنیا اومدم ، پدر من تو 9 سالگی پای سوختشو از حضرت عباس (ع) شفا میگیره و راه میره من مسولیتم سنگین تره ! من ندیده های دنیا رو دیدم ...

اگه قلب ِ من شفاعت رو پذیرفته و من در مورد تحقیق کردم و شرایطش رو میدونم پس من یه چیزی رو میدونم که خیلی ها نمیدونن.

اگه من میدونم وقتی گناه نمیکنم چه قدر زندگیم رو غلتکه و همه چی به موقع خودش خود به خود درست میشه پس من نمی تونم خرابکاری کنم و بگم خدایا نمیدونستم ببخشم ! قطعا فرصت توبه به کسی که آگاهانه گناه میکنه داده نمیشه .

کار بزرگترین عبادته ، بزرگترین عبادت باید بزرگترین نتایج رو هم داشته باشه از جمله سلامت روح و بی نیازی خانواده و دوستان از نیازهای مادی 

و و قتی من کار رو بزرگترین عبادت بدونم صد در صد خیلی از سرگرمی های دنیایی حرام است و حرام یعنی مضر ... یعنی چیزی که باعث بشه شما به هدف اصلیت نرسی و کارهای بیهوده ای بکنی که حتی بعد از انجامش لذت و آرامش روحی هم نداشته باشی.

از این موردا زیاده ، متن طولانی بشه کسی نمیخوندش !
 

خلاصه دین به من عرضه شده و من با تحقیق پذیرفته ام  که بنده ی خداوندم .

خداوندا پس از تولدم (مرگم)مرا با قوانینی دینی بسنج و نامه ی اعمالم را به دستانم بده  .

 

پ ن :

به من بهترین برنامه ی سعادت دنیوی و اخروی عرضه شده پس باید بهترین باشم .

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۸/۰۹/۲۷
علی علوی

نظرات  (۹)

۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۰:۰۴ مهدی ­­­­

خوب بود ممنون. 

اونی که تو قطب شمال هست البته شاید خیلی بیشتر از ماها دیده باشه. باهاش صحبت نکردیم.

پاسخ:
درسته ، فی المثل گفتم...  البته بهره ی هوشی پایین بیشتر مد نظرم بود

بی خیال بابا 

میگن حضرت ظهور کنه قران جدید میاره 

قرانی که دست جدش علی بوده 

میگن با این قران ما و دین ما خیلی فرق داره 

 

بی خیال 

پاسخ:
میگن یا میگید !؟؟
در این مورد سرچ‌کنین ببینید نتیجه چی‌میشه.
البته من چیزی از قران و‌جزییات دین تو‌پست ننوشتم که؟

روحانی مشهور شهرمون که درس خونده ی قم هست فرمودند! 

از اساتیدشون 

یکی از اساتیدشون هم جناب حسن زاده آملی هستند 

 

 

میگن (همینا که مثلا عممممر میذارند درس دین بخونن آخرشم میشه فرقه در فرقه که من خوبم تو بدی، بعد می بینی شیعه هم یکجور داعشه) میگن امام زمان بیاد خیلی چیزا عوض میشه، خیلی ها در یرابرش می ایستن مثل قوم کوفه در برابر حسین 

قوم کوفه پشت سر شیخها و روحانی هاشون زدن امام حسین رو کشتن دیگه 

شمر و بقبه شیخها تو حال حاضر میشن همین آیت الله ها و علما که تو مسائل نجس و پاکی هم با هم اتفاق نظر ندارن 

تو حکم خمس پول نگه داشتن واسه جهیزیه اتفاق نظر ندازن 

از یک شیعه! نه فرقه های دیگه اش! 

 

 

واسه همون میگم: بی خیال 

پاسخ:
نقل مشهور اینه: وقتی آقا بیان و نسخه ی تحریف نشده ی دین رو‌ارائه کنن ملت فک میکنن دین جدیدی ارائه شده و حتی خیلی از به ظاهر متدینین هم جبهه میگیرن.  وگرنه حلالی حرام و حرامی حلال نخواهد شد.
در مورد بیخیال بابا... دلقک تر از من برای زن و بچه ام نیست.
ولی بیخیال بابا یعنی هر کاری میخوای بکن؟؟؟؟ نه من خودمو محدود تر میکنم و‌هر کاری دل لامصب بخواد نمیکنم تا اطرافیانم زندگی بهتری داشته باشن.
قرآن جدیدی در کار نیست... بیخیالم ولی بیخیال این دنیا :)

دلقک تر از من برای زن و بچه ام نیست رو نمی فهمم راستش 

 

اما حلالی حرام و حرامی حلال را در همین مسئله بانکداری اسلامی ببینید 

تو تلویزیونش روحانیها میشینن میگن فلانه و بیساره 

ولی خود رهبری گفتن صیغه مضاربه بخونید درسته 

 

و مثال زیاده 

پاسخ:
منظورم این بود که فک نکنین که چون میگم مقیدم آدم دور از شوخی و خنده هستم.
-

شما گفتید امام زمان (عج) قرآن جدیدی میاره و دین رو تغییر میده گفتم دین رو تغییرن نمیده ،دین ِ بدون تحریف رو ارائه میکنه .
در مورد بانکداری که صد در صد این بانکداری درست نیست و اسلامی نیست ولی من کاری به این بحث نداشتم و الانم عصر پس از ظهور نیست و انشالله که قضیه بانکا هم همین چند سال آینده حل میشه . .
-
لطفا بحث سیاسی رو ول کنین ، من حرفم این بود چیزی که ما عرضه شده اگه فهمیدیمش باید عمل کنیم . همین
۲۸ آذر ۹۸ ، ۰۹:۰۸ سوته دلان

با همین فرمون پیش برید، ان‌شاءالله عاقبت بخیری در پیش باشه...

چون خدا از آدم تکلیف مالایطاق نمی‌خواد و دین اسلام منافاتی با عقل و منطق نداره...

عقل و منطق هم یعنی همینایی که گفتین...

 

پاسخ:
انشالله که همه عاقبت به خیر شن .
ممنون

والا من بحث سیاسی نکردم 

من دارم تناقضات را میگم 

ببینید اگه امام عصر قراره دین بدون تحریف قران بدون تحریف را بیاره یعنی اینی که دست ماست تحریف شده است، اینجوری چند تا مسئله یوجود میاد 

انا نزلنا الذکر و انا له لحافظون چجوری معنی میشه? آیا صرف اینکه قرآن اصلیه دست اوشونه معنی آیه صدق پیدا می کنه? پس تکلیف این همه آدمی که 1400 سال این وسط زندگی کردن چی میشه? 

پس تکلیف آدمایی که همین الان یا زمان ظهور زندگی می کنن و یهو ممکنه با قران غیرتحریفی روبرو بشن که شوکه شون کنه و حتی اونو نفی کنن چی میشه? 

تکلیف این اشخاصی که تو حوزه هان چی میشه? اگه دارن درس می خونن که... اگه حافظ قرانن که میگیم این قران تحریف شده است 

فرض کنیم همین الان امام ظهور کنه از کجا معلوم من و شمل به پیروانش نگیم بهاییت جدید? مگه نه اینه که بهاء هم اولش خودشو امام زمان خوند? 

 

خودم از زبان همون آقا شنیدم که مثلا جای آیه اکنلت لکم دینکم وسط اون آیه هایی که الان هست (حکم گوشت و حلال و حرام اگه درست یادم مونده باشه) نیست! 

می دونید این یعنی چی? اصلا یک لحظه به این ادعا فکر کنید 

 

بعد تازه جالبی ماجرا اینه که ما بخاطر دینمون و شریعتمون باید خانواده و پیوندها را ندید بگیریم! بعد جالبتر اینکه به ریگی و داعش خورده می گیریم 

اینا تناقضه نه سیاسی حرف زدن 

 

پاسخ:
من خداوکیلی نگفتم قرآن تحریف شدهههههه !!!  من به زور از روی قرآن میخونم نمیتونم نظر بدم در مورد تحریفش ... گفتم اینقدر دین رو زخمی کردن به طور مثال وضو گرفتن ما و اهل سنت و ... و ... و...

صبر کنین  ! کل بحث برای من نامفهومه . کاش بیخیالش میشدیم .
اگه ما به اون چیزی که میدونیم درسته عمل کنیم کافیه لازم نیست تو چیزایی که نمیدونیم نظر بدیم .

آیا شما می دونین چی درسته? 

مگه نه اینکه باید تقلید کنیم در فروع دین? خوب فروع دین هم که آیت الله ها (یعنی نشانه های خدا? عجب صفت سنگینی) با هم در اون اختلاف نظر دارند 

بعد قرآن هم _که نه من گفتم و نه شما گفتید اصلش دست ما نیست، بلکه روحانی قم گفت_ که وضعش اونجوره 

 

شما می دونید چی درسته که بهش عمل می کنید? 

پاسخ:
سوال:

شما می دونید چی درسته که بهش عمل می کنید?

جواب :

نه ! ولی به اون چیزی که مطمئنم درسته عمل میکنم !! اونایی هم که شک دارم به شکلش بهترش عمل میکنم !

:) شکل بهتر اگر نظر شخصی من و شما بود که نیاز به آیت الله نداشت شکل بهتر را اونها تشخیص میدن که جاهایی با هم فرق داره 

 

خورشید پشت ابر واقعا با خورشید وسط آسمون فرق داره 

هزار و چهارصد ساله با این جمله سرگرمیم و معلوم نیست کی آفتابی بشه 

پاسخ:
چی بگم دیگه ...
زمین از حجت خدا خالی نمیماند !!!

نمی دونم 

پاسخ:
میدونید ، به قلب و فطرتتون رجوع کنید  .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی