من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

خدواند متعال به تنهایی برای بنده اش کافیه .

من پدر ِخانواده !

از خداوند متعال چیزی طلبکار نیستم .
هر آنچه هست نشان از رحمت و لطف بی کرانش دارد .

*عکس تزئینی میباشد!

منوی بلاگ

تغییر میکنیم !

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۲۳ ب.ظ

این خون برکت دارد !

یعنی تقویم جدیدی باید ساخت و مبدا آن را شهادت یاور امام زمان (عج) ،قاسم سلیمانی تعیین کرد .

این تقویم وقتی به مقصد میرسد که هژمونی کثیف عنریکا بر دنیا پایان یابد و انشالله بیرق عدالت خواهی به دستان مهدی قائم آل محمد (عج) داده شود .

ترسوها ،وطن فروشها و مال پرستان و کسانی که شکمشان را از مال حرام پر کرده اند و حرف حق را نمیفهمند را از زندگی تان حذف کنید که قطره های خون قاسم عزیزمان به رودی تبدیل خواهد شد و شالوده ی نظام خون ریز سلطه ی جهانی را با خود میبرد.

پدر عزیزم ، قاسم سلیمانی ... شهادت با برکت شما دنیا را تکان داد و این تکان به خانه تکانی اساسی منجر میشود . من با شهادت شما تصمیم گرفتم به آمادگی جسمی و روحی خودم بیفزایم و از حضرت زهرا (س) مدد خواستم که من از اولین کسانی باشم که پایم را به قدس شریف میگذارم .

عنریکایی نخواهد ماند که از اسمش یاد شود ... خواهند گفت حکومت جباری بود که فرزند صالحی را شهید کرد و به دست فرزندان حضرت مهدی (عج) نابود شد .

پ ن :

انتقام سختی میگیریم .

این شروع راه است ... قاسم سلیمانی تو این سن و سال شاید چند صباح دیگه به صورت طبیعی فوت میشد ولی خدا اینقدر دشمنا رو احمق آفریده که از این اسطوره ی تاریخ یه شهید مظلوم هم میسازه که باعث سقوطشان خواهد شد 

رستوران رو داریم میدیم اجاره و منم وقتم آزاد تر میشه تصمیم دارم به آمادگی جسمانیم اضاف کنم ، اگه شد زبون عربی یا عبری یاد بگیرم ، جغرافیای منطقه رو یاد بگیرم ... من باید در روز موعود کار بزرگی بکنم ...

یا صاحب الزمان (عج) خودت کمکم کن .

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۴
علی علوی

نظرات  (۱)

۱۴ دی ۹۸ ، ۲۲:۵۰ س _ پور اسد

سلام و تعزیت ایام ... اعظم الله اجورکم و احسن عزائکم .... واعدوالهم مااستطعتم من قوه ... (60-انفال) یعنی همین ... آیهء آرم روی سینهء حاج احمدمتوسلیان و حاج قاسم عزیز ....و افراد ناقابلی چون من .... در راه پیش گرفته موفق باشید.

وفقکم

پاسخ:
خدا اونایی که شهید شدم رو بیامرزه و امثال شما رزمنده ی بزرگوار رو حفظ کنه . 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی